Bu eğitimde, biz bir elmas doğru bir 3D model oluşturmak olacaktır. Biz onları işlemek için gerekli bütün nesneleri ve VRay render motoru oluşturmak için 3ds Max kullanmak zorundadır. Yani, çatlama geçelim.
> Spline - Şekiller gidin > Ngon veüst görünümünde bir tane oluşturun. Pozisyonunda ( 0,0,0 ) üzerine yerleştirin. 16 de 21 ve yanlara yarı çapı ayarlayın. Şimdi bir elmas oluşturmaya başlamak için gerekli şekle sahip. % 100 mükemmel bir elmas yapmak için profesyonel elmas kesiciler tarafından kullanılan ölçümler gerekir, ama şimdi biz sadece bu gibi basit sahneleri için önemli değil ki, neredeyse mükemmel yapacaktır.
Yüksek hassasiyet gerektirir ama 3ds Max profesyonel yüzük tasarlamak için oluşturulmuş bir yazılım değil, bazı gerçek halka proje üzerinde çalışıyor olsaydı muhtemelen bir fark olur . Şimdi şekil ekstrüde gerekir. tutarı kutusuna ''açılır menüsünü ve ''edit poli'' seçeneğini, ''19 yılındaa'ya düğmesini ve türünü tıklatın Modifier listesine tıklayın. O , Vertex alt seviyeye gitmek seçin ve tümüst köşeleri ölçek sonra seçildiğinde , onlar kırmızı dönecek. Köşeleri yeterince yakın olduğunuzda tek VERTICE yapmak için birbirine kaynak yapılması için Kaynak Aracı'nı kullanabilirsiniz. şimdi baş aşağı tüm nesnesini açmak gerekir. Ben mükemmel bir şekilde 90 derece almak için açı çırpıda geçiş aracını kullanmanızı öneririz. Elmas nokta aşağı bakacak şekilde, yüz alt nesne düğmesini ( küçük kırmızı bir kare ) seçin sonra tekrar yaklaşık 1 a'ya. Bir kez daha yüz a'ya gerekiyor, ama biraz daha bu kez, yaklaşık 6 söylüyorlar.
Şimdi geri köşe gitmek gerekir. üstündeki tüm köşeleri seçin ve çevresinde % 50 içeriye onları büyütülebilir. Şimdi biz bunu istiyorum kabaca nasıl bir şekle sahip. Bunu kaba bir elmas söyleyebiliriz. Eğer sanal bir elmas kesici olmak için şimdi zamanı geldi. Bu muhtemelen en zor parçası olduğunu söyleyebilirim. Standart elmas şekiller sadece standart çizgiler bir dizi yapılmış değil çünkü zor kısmı merak etmeyin. Öncelikle Cut Aracını kullanarak emin olun.
Bu elmas üstüne biraz daha kenarlarını oluşturmak için izin verir. Sonra Biz orta kısmı ile başlar ve orada bir sonraki adım gridle ile bazı köşelerini bağlamak için iki kare oluşturmak zorunda Top ekranlarında gidin. Emin meydanlarından birinin bir parçası uzak köşe ile başlıyor olun. Dördüncü görüntü üzerinde sunulan özel şekil verme ve onlardan kurtulmak için silmek çarptı çevresindeki tüm çok genler seçin. Son olarak önceden gridle ile bağlı olduğunuz tüm köşeleri seçin ve Ön ekranlarında onları aşağı taşımak delikleri doldurmak için kapağı kullanın. Offset Bu değeri hesaplamak zordur ama yaklaşık 1.2 Max'in birimleri bulunuyor.
Elmas altındaki bazı eksik kenarları böylece sadece bunları oluşturmak için. Kesme aracı kullanabileceğiniz da vardır. BenV - Ray renderer, kullanılan bu elmas için MALZEMELER ( setup Render, Common, Ata Renderer, V - Ray ) aynı zamanda diğer malzemeler ile birlikte 3ds Max, için bir 3. parti eklenti. V- Ray yüklü olması gerekmektedir eğer standart olarak yer almaktadır Mental Ray işleyici kullanabilirsiniz. Materyal editörü açmak için klavye tuşuna basın ''m''.
''Standart'' olarak işaretlenmiş düğmesine tıklayın, bu malzeme / Harita tarayıcıyı getirecektir. Siyah Reflect - - Beyaz Refract - Kırılma Beyaz Endeksi ( IOF ) - yaklaşık 2,43-2,49 Kırılmalar subdivs - yaklaşık 50 Ata'yı bu malzeme elmas ben açmak istiyorum Diffüz ''VRayMtl için'' Ben aşağıdaki gibi kullanılacak malzeme ayarlarını bakmak bir yakut içine elmas veya zümrüt, sadece diffues rengini değiştirmek. ŞİMDİ SİZİN DIAMOND GERÇEK GÜZELLİK GÖRMEK İÇİN. Bir düzlem oluşturma ve elmas altına yerleştirin, sonra sadece saf beyaz gibi dağınık ayarlamak, tekrar VRay Mtl seçmek başka bir malzeme yuvası (gri topları biri) seçin. ve uçağa atayın. ( tıklayın vedüzlemetopu sürükleyerek ). Birçok omni ışık oluşturmak ama 1,0-0,25 kendi çarpanları azaltmak. Rastgele yerleştirin. Şimdi standart VRay ayarları ve Global Illumination ile render döndü. GI için Işınım Haritası + Light Cache kullanın.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder