Boş çekim
Iç içe Çoklu / Alt yok
adları açıkça aşağıdaki belirterek sistemine göre tanımlanmış ve belirtilecektir.Harf dikkat, lütfen. Nesne adları model veya nesne listeden üzerinden alınacaktır.
Dokular STANDARD_Object_ olmadan Malzemeleri
Örneğin:
STANDARD_Chair_Wood
with texture LINEAR_Object_
transparent TRANSP_Object_
with alpha mask AND TRANEAR_Object_
fragmanted structure (balustrade or fences)
with fragmanted structure MIPMAP_Object_
(f.e. checked pattern)
Materials with alpha mask MASK_Object_
Blend BLEND_Object_
Multi/Sub-Object_MULTI_Object
Gerekli kullanım genel speküler-veya yansıma / kırılma ayarlamaları değildir. Bir sade yaygın renkli notları ve dokular dikkat edecektir. Aynaya ayarlamaları tam bir malzeme niteliği (fe gleamy seramik beyaz renk) tanımlamak için gerekli olan, ancak, bu özellik bu diğer araçlar ile daha sonra kopyalanacaktır garanti etmek için ayarlanmalıdır. İşlem sırasında kullanılan malzemelerin hiçbir şekilde kullanılamaz. Yalnızca normal renk geçişlerini ve / veya dokular kullanılır. Ayrıca, hiçbir karışım-kompozit-veya köşe resim malzemeleri kullanılacaktır. Temel malzeme her zaman bir standarttır.
Örnek olarak verilen tüm sahneler bu kılavuz çizgileri göre oluşturulan malzeme var.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder